Pages

15 Aralık 2015 Salı

Preschool Christmas Crafts / Okul Öncesi Yılbaşı Etkinlikleri

İyi akşamlar herkeseee
Biz yılbaşı hazırlıklarına başladık, çok az kaldı bile. Biz de etkinlik yapacağız bunlar gibi fakat daha değişik. Onu da yapımını ve sonucunu da başka bir postta anlatacağım :) Şimdilik bunlarla yetinin, yetinin diyeceğim ama bunlar şahane! :)






El baskısından çelenk yapmışlar. Hem kolay hem güzel :)



Makarnaları çocukların eline verin boyasınlar. Makarnalar küçük olduğu için daha da uğraştırıcı. Böyle olması daha da hoşlarına gidiyor, uğraşıyorlar :)


Şu ikisine hele hep bayıldım. Bunları ben geçen sene yaptıracaktım ama küçük oldukları için yaptırmamıştım. Belki bu sene yapabilirim :)









Bu da kolay yine :) Bir tabaktan dört tane çıkıyor. Pon pon yerine pul ya da parmak baskısı yapıp simleyebilirsiniz :)
Okul önceciler kolay gelsin artık :) Fikirleri paylaşmak benden, yapması sizden :)
İyi akşamlaaaar :)
İnstagram'dan takip için buradan
Bir önceki postum; Preschool Activities :)

0 yorum:

Yorum Gönder

Güzel yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden çok teşekkür ediyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...