Pages

22 Ekim 2013 Salı

Kuş Temalı Parti (İNDİR)


Merhabaaa yeniden sizinleyim :) 
Bugün de kuş temalı parti malzemeleri paylaşacağım :) Malzemeleri diyorum başka isim bulamıyorum biliyorsanız siz söyleyin atıyorum kafadan çünkü :)


Davetiye






Yemek türleri için etiketler



Su şişeleri için etiket



Yemekler için etiket





Bu kadarcık resme tıklayıp kaydetebilirsinizz :)

Beni instagramdan takip etmek için burdan

Çekilişe katılmak için burdan

Allah'a emanet olun. Devamı gelecektiiir takipte kalın canlarım :)







2 yorum:

  1. çok başarılı bir paylaşım olmuş.
    Kuş İsimleri yöneticisi olarak başarılarınızın devamını diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Biraz geç cevap verdim k.bakmayın :)

      Sil

Güzel yorumlarınızı bekliyorum. Şimdiden çok teşekkür ediyorum :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...